تسمه تایم گتس ساخت کجاست؟

تسمه تایم گتس ساخت کجاست

کمپانی گتس در خاورمیانه نمایندگی ندارد و صرفاً واردات به ایران انجام می‌شود. تسمه تایم با برند گتس از باکیفیت‌ترین تسمه‌های خودرو در بازار ایران است. به دلیل کیفیت بسیار بالایی که در ساخت این تسمه تایم استفاده شده است قیمت تسمه تایم گتس، نسبت به دیگر برندها بالاتر است. اما اگر تسمه تایم پاور گریپ یا گتس اصل باشد، قطعاً کیفیت ساخت آن جای شک باقی نمی‌گذارد و ارزش پرداخت هزینه بیشتر را دارد.

شرکت گیتس متخصص در زمینه تولید و تامین انواع تسمه تایم و دینام برای تمام خودروسازان اروپایی، آمریکایی، کره‌ای و چینی است و تمام تسمه‌های این شرکت مورد استفاده در خط تولید اکثر شرکت‌های معظم می‌باشد.

تسمه تایم اصلی پاور گریپ بسته به نوع خودرو، مشخصات مختلفی دارد. اگر قصد خرید تسمه تایم گتس را برای ماشین خود دارید دقت داشته باشید که اخیراً به دلایل مختلف در ایران مدل تقلبی این برند نیز بسیار زیاد شده و متاسفانه این موضوع باعث نارضایتی‌های فراوانی شده است.


در رابطه با تسمه تایم بیشتر بدانید:


قیمت تسمه تایم جک S5

تسمه تایم گتس (Gates) که به پاورگریپ نیز شناخته می‌شود، یک شرکت آمریکایی است که تولیدکننده قطعات موتوری و سیستم انتقال قدرت می‌باشد و محصولات این شرکت تحت نظارت و تولید اتحادیه اروپا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی