نحوه خواباندن صندلی عقب جک s5

نحوه خواباندن صندلی عقب جک s5

امروزه قابلیت تاکردن صندلی عقب به یکی از آپشن‌های مهم و حیاتی در کراس‌اوورها تبدیل شده است. یکی از دلایلی که بسیاری از افراد به این خودروها روی خوش نشان می‌دهند همین موضوع است تا از این طریق بتوانند به راحتی و با فضای صندوق بزرگ به مسافرت بروند. یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های خودروی جک S5، امکان خواباندن صندلی عقب می‌باشد. این موضوع باعث می‌شود که شما بتوانید بر میزان حجم صندوق عقب جک s5 خود افزوده و با خیالی راحت و آسوده به سفر بپردازید. در ادامه با تن پارت همراه باشید تا به بررسی نحوه خواباندن صندلی عقب جک s5 بپردازیم.

 

نحوه خواباندن صندلی عقب جک s5

اگر بخواهید فضای صندوق عقب را افزایش دهید، می‌توانید صندلی‌های عقب را تا کنید. اما خواباندن صندلی عقب جک S5 چگونه است؟ مطابق تصویر زیر، در سمت کنار صندلی عقب یک دکمه شاسی مشاهده خواهید کرد. دکمه آزاد کردن صندلی را فشار داده، پشتی صندلی را جلو کشیده و تا کنید. صندلی با نسبتی معادل ۴ به ۶ تا می‌شود. هنگام برگرداندن پشتی صندلی به حالت عادی، از قفل شدن پشتی صندلی در موقعیت اصلی اطمینان حاصل نمایید.

آموزش تا کردن صندلی عقب جک اس 5

زمانی که صندلی تا شود، فضایی به مانند شکل زیر برای شما آزاد می‌گردد:

آموزش خواباندن صندلی عقب جک اس 5

 

زیر آرنجی صندلی عقب

در قسمت میانی صندلی عقب، قطعه‌ای قرار گرفته که به زیرآرنجی معروف است و همچنین قسمتی برای قرار دادن لیوان نیز بر روی آن تعبیه شده است. در صورت نیاز به این قسمت باید آن را از جای خود بیرون بکشید.

زیر آرنجی جک اس 5

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی